Considerate, pe buna dreptate, unele dintre cele mai importante evenimente din existenta fiecaruia, petrecerile de nunta si botez necesita, inainte de orice, o planificare atenta si colaboratori profesionisti.

O reteta universala pentru succesul unui astfel de moment nu exista. Ceea ce se potriveste unuia, pentru altul este total nepotrivit, sau chiar desuet. Ceea ce ieri era in voga, astazi va trece drept demodat, sau iesit din uz.

Si totusi, cateva elemente comune se vor regasi intotdeauna: preparatele gourmet, bauturile fine si muzica de calitate.

Cum poti alege cele mai bune bauturi care sa le incante simturile invitatilor tai? Cu ajutorul echipei Expert Drinks.

Ce ne diferentiaza de ceilalti profesionisti in domeniu?

Suntem o companie cu o traditie de peste 2 decenii in domeniul importului si comercializarii de bauturilor alcoolice si nonalcoolice.

In tot acest timp am cautat cei mai buni producatori si cele mai rafinate bauturi, pentru a aduce pe masa clientilor nostri game de top, bauturi premium, pentru o experienta de consum de neuitat.

Totodata, oferim avantajul colaborarii permanente cu un consultant specializat, cu experienta, fin cunoscator al produselor, al pietei de profil, cat si al trendurilor ori tendintelor pietei. Acesta te poate ajuta sa alegi o sampanie de calitate, din inima regiunii franceze cu acelasi nume (pentru a deschide petrecerea), un whisky cu traditie, produs intr-un castel (pentru momentele de respiro), ori un rom vechi, cu gust de Caraibe (pentru cocktailuri inedite).

In functie de locatia, tema, sau profilul petrecerii tale, iti poate sugera o lista cu distilatele potrivite, dar si cu vinuri, sau soft drinks de cea mai buna calitate.

Cum stabilesti sortimente, cantitati, rezerve de bauturi?

Conteaza numarul invitatilor, varsta acestora si, bineinteles, impartirea pe sexe. Este cunoscut faptul ca, daca ponderea femeilor este mai mare, optiunea fireasca la capitolul bauturi se va duce spre lichior, sampanie, vinuri dulci, cocktailuri.

Totusi, din meniu nu trebuie sa lipseasca bauturile spirtoase ( o vodka handmade Tito’s, un whiskey Teeling de 24 de ani, un digestiv Killepitsch), bauturile spumante (o sampanie Perrier, ori un Cocchi elegant din inima Piemontului), vinul si bauturile racoritoare.

E ceva ce-ti doresti si nu ai gasit in oferta noastra?

Iti oferim posibilitatea de a plasa o comanda si de a stabili impreuna toate detaliile. Si, pentru ca stim cat este de important ca totul sa mearga ca pe roate in ziua aleasa, livram noi bauturile alese la locatie si-ti dam posibilitatea sa returnezi, post-eveniment, produsele ramase intacte.

Ca totul sa fie cat mai usor de gestionat, am ales pentru tine cativa pasi de urmat atunci cand vrei sa organizezi nunta sau botezul:

  1. Primul detaliu care trebuie stabilit este tipul petrecerii.

Iti doresti un eveniment separat pentru fiecare moment in parte, sau alegi sa faci  o reuniune singulara pentru ambele ocazii?

Daca esti tipul clasic, ce considera ca fiecare etapa trebuie sarbatorita la vremea ei, cu liste si particularitati, probabil ca vei alege sa faci nunta si apoi botezul. Sau invers.

Daca insa pentru tine este mai important sa-ti vezi oamenii dragi, familia si prietenii si sa te simti bine alaturi de ei, probabil ca vei alege o fuziune intre cele doua.

  1. Odata conturat tipul petrecerii, este importanta lista participantilor.

Este momentul in care va deveni clar profilul invitatului: medie de varsta, preferinte culinare, muzicale, ora potrivita pentru inceperea evenimentului. Toate aceste detalii vor fi decisive si in pregatirea meniului, a unui candy–bar si a bauturilor.

Fiecare preparat gastronomic trebuie insotit de o licoare rafinata, atent aleasa pentru a pastra echilibrul gustului si pentru a pune in valoare fiecare detaliu. Iti amintesti ca, in prima parte, iti povesteam despre consilierul ExpertDrinks care te poate ajuta in acest sens? Cauta-l!

  1. In functie de participant, vei sti ulterior ce locatie sa cauti, cat de mare si unde sa fie situata geografic (asta daca locuiesti intr-un oras mare, unde distantele si timpii de deplasare pot fi un impediment, mai ales pentru persoanele mai in varsta).

Totodata, pentru ca o petrecere sa fie memorabila, este obligatoriu sa gasesti o tema originala.  Tema va fi apoi “firul rosu” ce uneste toate elementele, personalizandu-le.

Consultantii nostri, cu o experienta bogata in asistenta de eveniment,  te pot ajuta sa afli care sunt cele mai folosite, inedite si de succes idei. Poti iesi din tipare si sa alegi o tema mai personala, care sa emotioneze si sa starneasca aduceri aminte invitatilor. Un cocktail special creat cu aceasta ocazie intregeste cu siguranta tabloul unui eveniment reusit.

  1. Stabileste-ti un buget!

Fara o estimare a acestuia, e posibil sa ai surprize neplacute: sa nu ai control asupra cheltuielilor; sa ramana zone neacoperite de avans; sa-ti depasesti cu mult posibilitatile financiare si, in loc sa te bucuri, evenimentul sa fie o corvoada.

Te putem ajuta sa stabilesti care bauturi au cel mai bun raport calitate – pret si ce litraje sunt ideale pentru fiecare eveniment in parte.

  1. Incepe din timp!

Pregatirile trebuie sa aiba drept punct de start 6–8 saptamani inainte de momentul ales ca data finala. Fixeaza totodata ziua, cu data si ora la care iti vei astepta invitatii. Toate celelalte detalii se vor inlantui legat de acestea.

De asemeni, ia in calcul faptul ca sunt perioade mai aglomerate, in functie de sezon, cand fara o planificare atenta, exista riscul sa ramai pe dinafara.

  1. E bine sa iti notezi tot ce ai de facut. Cu cat mai organizat, cu atat mai bine.

E in regula sa folosesti foaia/ agenda si pixul, insa un fisier salvat pe telefon ar fi mult mai la indemana in zilele noastre. Telefonul iti este mereu la purtator si poti oricand face modificari.

  1. Cumpara produse de calitate!

Da, stim, sunt mai scumpe, dar n-ai vrea ca momentele tale speciale sa lase impresia de “Hai, s-o facem si pe asta!”

Preparatele gourmet, un candy bar special si bauturi cu personalitate, atent selectionate impreuna cu specialistii Expert Drinks vor face ca evenimentul tau sa fie unul memorabil. Te ajuta de asemeni cadourile after-party, iar la noi gasesti idei din plin, numai bune de luat acasa.

  1. Daca vrei ca evenimentul sa fie cat mai placut si lipsit de stres pentru tine, alege profesionisti pe mana carora sa te lasi: de la party/ wedding planner, pana la dj, sau furnizorul de mancare/ bauturi.

Lipsa de experienta, sau diletantismul se vad si risca sa strice o petrecere cu totul. Aminteste-ti ca nu este orice petrecere, ci una de pastrat in suflet multi ani de-acum incolo!

  1. Distreaza-te! Altfel, ce rost ar mai avea sa organizezi astfel de reuniuni.

Daca ai respectat sfaturile noastre, stii sigur ca esti pe maini bune.